Історія створення кава "Lavazza"
І це цілком зрозуміло, оскільки досвід створення бездоганного продукту Лавацца становить понад 120 років. З тих пір у виробництві і доставці кави багато зазнало різні зміни, однак вікові традиції купажування, трепетне ставлення до кавового справі, як і раніше, свято і віддано береже кожен, хто задіяний у ньому.
Все почалося в кінці XIX століття з невеликою бакалійної лавки, відкритої Луїджі Лавацца в красивому місті Турин на півночі Італії. Через рік справа набула небувалий успіх, тому Луїджі вирішив офіційно зареєструвати компанію, яка досі гордо носить ім'я її засновника. Кава був одним із продаваних товарів, проте із-за високої ціни не всі могли дозволити собі таку «розкіш». Може бути саме це у поєднанні з творчим підходом до справи спонукали Луїджі самостійно вибирати кавові боби, закуповувати їх у надійних постачальників і особисто обсмажувати зерна, домагаючись тим самим бажаних смакових і ароматичних характеристик.
Знахідкою для налагодження виробничого процесу виявилася спеціальна машина, яка забезпечувала рівномірну повільну прожарювання кавових бобів, завдяки чому зерна набували приємний горіховий аромат і блискучу темну поверхню, а зварений з них напій – густий благородний смак.
Для того, щоб виділити свій кави на ринку Луїджі вирішує зробити ще один незвичайний «хід конем» ― змішування різних сортів кавових зерен. І ця різниця не обмежувалася лише сортами, але також врожаями і місцями їх вирощування. Цей експеримент справив фурор в створенні кави, виділивши італійська кава лавацца з безлічі інших. Адже до цього моменту була можливість пити каву, зварену тільки з моносортів кавових бобів. Саме Лавацца понад століття тому подарував світові нові кавові букети, здатні здивувати грою смаків, довготою фруктових, квіткових і горіхових ноток в послевкусии, а також яскравістю ароматів. Тепер же продукцію під цим брендом автоматично асоціюють з бездоганним смаком напою і глибоким ароматом.
Як хотілося Луїджі, щоб його неповторний свіжообсмажена кави могли спробувати люди з різних куточків землі. Щасливою знахідкою для здійснення мрії «кавового генія» виявилася спеціальна пергаментний папір, яка надовго зберігала аромат зерен іскристим, а смак – багатогранним. Саме з такого матеріалу були зроблені перші упаковки кави лавацца для його продажу за межі Турина та Італії.
Довгий час Lavazza працювала виключно за попередніми замовленнями. Однак це не дозволяло ознайомити з продукцією тих більш широке коло покупців. Подальшим стратегічним кроком стало придбання фургонів з великим логотипом компанії, на яких можна було розвозити висококласний кави в різні міста і навіть сусідні країни.
Роки другої світової війни тяжко відбилися на бізнесі Луїджі Лавацца, як і на життя в усьому світі. Знову твердо стати на ноги підприємство змогло тільки навесні 1946 року. Майже відразу було прийнято рішення робити пачки з кавою впізнаваними завдяки логотипу з прізвищем засновника. З того моменту, кожна людина, придбавши продукцію під брендом Lavazza був упевнений, що він придбав кави найвищого класу з незмінним смаком. Цікавою родзинкою стала ідея про те, щоб дарувати кожному покупцеві разом з пачкою кави тематичні листівки. На них були зображені моменти з життя італійців, красиві пам'ятки Італії та різні етапи виробництва кави. Сьогодні володіти ходячи б одній з таких листівок мріє будь-кавоман.
Понад півстоліття на головному заводі Лавацца в Турині працює унікальний у своєму роді вертикальний конвеєр, спускаючись по якому кава проходить всі етапи обробки – від прожарювання до упаковування. Це дозволяє значно заощадити час створення продукту, зберегти його духмяність і смакові особливості, а також знизити витрати. Успіх компанії – це поєднання новітніх технологій, вікових традицій виготовлення, неповторні рецепти купажування і самовіддана праця багатьох людей, які люблять каву по-справжньому.
У 1957 році компанія Лавацца вийшла на новий рівень. Було прийнято рішення про продаж меленої кави з метою економії часу і коштів покупців. Відразу за цим світ побачив безліч нових неповторних кавових блендів. Покупці могли вибрати для себе каву, максимально відповідає їх смаковим пристрастям: м'яка і ароматна арабіка, міцна і бадьорить робуста, поєднання кавових сортів в різних пропорціях, кава без кофеїну і так далі. Однак італійці «закохалися» в каву Лавацца росса і багато років віддані саме йому.
Враховуючи постійно зростаючий темп життя і йдучи назустріч потребам зайнятих людей, у 1990 році компанія знову розширює лінійку продукції, створюючи спеціальні кави-машини для вендингу та кава у відповідних одноразових упаковках.
Майже півстоліття філії компанії Лавацца плідно працюють в містах по всьому світу. Завдяки цьому мешканці 80 країн світу мають шикарну можливість купувати легендарний кава італійського якості за доступними цінами. Схоже, немає такого континенту на планеті Земля, де б не були знайомі з цим кави і де б його не вважали одним із кращих.
Луїджі Лавацца перетворив створення кави в мистецтво. Як добре, що тепер результати його плідної роботи доступні кожній людині. Колись невелике сімейне підприємство стало брендом з світовим ім'ям, а про якість кави лавацца відгуки відданих шанувальників розкажуть більше, ніж найкраща і гучна реклама.
Кава Lavazza – це поєднання запального темпераменту і активного характеру Італії в кращих проявах. Лавацца показав світові, що кава може бути не просто напоєм, здатним дарувати бадьорість вранці. Він розкрив цей продукт по-новому, поставив йому особливий «темп» і «тон», подібно до того як геніальний маестро із знайомих нот створює неповторні і трогающие до глибини душі мелодії.